Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

The Wolf Man (1941)

Director: George Waggner
Writer: Curt Siodmak (original screenplay)
Cast: Lon Chaney, Claude Rains

Αξιολόγηση: 0/5

Ο Θάνατος του αδερφού του Larry Talbot τον οδηγεί πίσω στο πατρικό του πύργο, σε ένα προάστιο της Ουαλίας. Τα χρόνια που πέρασαν ήταν πολλά και έχει χάσει κάθε επαφή με τον πατέρα του και τους ντόπιους. Σύντομα θα ανακαλύψει τις δεισιδαιμονίες τους αλλά θα βρει και τον έρωτα της ζωής του. Όταν επισκέπτεται το τοπικό καραβάνι των τσιγγάνων, θα δεχθεί τη πρώτη επίθεση από λύκο. Περίεργες επιθέσεις ακολουθούν και οι ντόπιοι βγαίνουν στο κυνήγι του λυκανθρώπου.

Δείτε τη μεθυσμένοι με μπόλικη παρέα και γελάστε με την καρδιά σας. Casting απείρου κάλους. 1,60 ο πατέρας, 1,90 ο γιος. Τσιγγάνα μάνα με 6 χρόνια διαφορά ηλικίας από το γιο της. Με κλήρωση τους βρήκαν; Σκηνή μεταμόρφωσης με πρωτόγνωρα εφέ. Πλαστικά νύχια/δόντια/περουκίνι από πάγκο στο καρναβάλι της Πάτρας με 3€ το κομμάτι. Τραγελαφικό το δάσος με δέντρα-γλάστρες και τα συναφή. Και δε φταίει το ’41. Χάθηκε το make up και λίγες τρίχες; Λέγ
εται πως τράβηξαν κάποιες σκηνές με μια εξημερωμένη αρκούδα την οποία χάσανε κάποια στιγμή στα γυρίσματα και αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν όλα εκείνα τα σημεία αφού δε μπορούσαν να συνεχίσουν αλλιώς. Κρίμα για μας, μπράβο όμως στην αρκούδα η οποία μάλλον δραπέτευσε για να βρει καλύτερη ταινία.


2 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δει (αλλά το έχω κατεβάσει) όπου θέλω πολύ να το δω γιατί είμαι φαν των cult αυτών horror movies των τεράτων της Universal. Ωστόσο από ότι είδα δεν σου άρεσε καθόλου όπου νομίζω ότι το αδικείς με τα κριτήρια που επέλεξες να το κρίνεις. Βέβαια όπως το βλέπει ο καθένας και σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια, απλά λέω την γνώμη μου. Μην με παρεξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε θεέ raise0 !
    Βρές κάπου λίγο την έννοια του μέτρου !
    Το "δεν μου αρέσει μία ταινία" δε σημαίνει και κουλούρα !
    Αν δηλαδή αυτό παίρνει μηδέν (αναφέρω οτι δεν το έχω δεί), τότε π.χ οι ταινίες με τον Ταμτάκο πόσο παίρνουν ?
    (Υ.Γ : Θεϊκή η ατάκα με την αρκούδα ! Με πέθανες)

    Αααα, μου είχες τάξει και ένα θάψιμο για την κριτική μου στο "Μαζί Ποτέ".
    ...Και ξέρεις τί λένε : Μην τάξεις σ'άγιο κερί, και σε παιδί κουλούρι !
    Εγώ άγιος δεν είμαι, παιδί είμαι, και περιμένω το κουλούρι μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Την είδες και εσύ; Πως σου φάνηκε;